tisdag 15 februari 2011

OK ..dax o starta upp igen !!!!

Det har ju hänt lite sen sisst...
Jag har blivit mamma vid 39 års ålder igen..och det är bara helt underbart !
Jag njuter verkligen .lugnt stilla och stressar inte, har en underbar pappa till min dotter som verkligen vill vara pappa och engagerar sej fullt ut ! han är en underbar sambo och en underbar pappa ... jag kan utan och ha ett uns dåligt samvete åka iväg och tänka på mej själv en stund och veta att de har det supermysigt tillsammans.

Hon ..är en finurlig humoristisk bestämd dam som den 21 Februari blir 4 månader.
Det kommer bilder och förmodligen kommer denna bloggen och ändra lite inriktning.
Hur det är att vara mamma vid 39 års ålder ... mina vänner har ju stora barn och jag plötsligt ett litet...
Vad som händer med ens vänner .. vilka består och vilka går ??
Majas framsteg...vad som händer i vårat liv och vardagsbestyr =)
Saker och grejer som jag tycker är bra och som Maja tycker är bra =)

I dagsläget går vi på babysim och det är bara helt underbart !
Jag rekommenderar verkligen att göra det, man får en underbar stund fylld med lek och sammhörighet.
Vi alternerar tar varsin gång för att vi båda ska få uppleva närheten och bygga förstroende med vårat lilla knyte.
Idag är det träning på mammas schema MRL = Mage rumpa och lår =)
Dax och jobba bort extrakilona =) ..det kommer även det att vara en del i mina inlägg=)

Sköt om er alla

/Hope

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar