onsdag 19 maj 2010

SOL !

Åhh jag är så glad !
När man kom ut i morse så lyste solen och det var varmt !!...hoppas nu det håller i sej, vi kan väl oxå få njuta av lite värme som man verkligen behöver efter en lång kall vinter.
Blir det inte så emigrerar jag till Grekland några veckor tror jag =)

Idag är det en lugn hemmadag. Har just mest varit spring åt alla håll och kanter, så det känns skönt. Sen kommer bästis-Anna och hälsar på och dricker kaffe i em ....vad kan bli bättre ?...

Imorgon .. frisör på schemat och möten och på fredag åker liten till pappa.
Hon har varit här de tre senaste helgerna förra helgen så var hon på scoutläger ..hämtades smutsig trött ..och luktandes eld, men mycket lycklig...
Helgen innan så stod vi på loppisen här som scouterna hade för att dra in pengar till rörelsen..både lördag och söndag, men det var faktiskt roligt =)

Mellan stretar på med skolan och emellanåt umgås med sin pojkvän. Hon har blivit (är) en pärla ..lugn..mognare ..och jättemysig, så skönt när man känner att man faktiskt är nära sin tonåring och att dom vågar prata om allt.

Igår var jag på ett möte som var kanon..ni förstår sen...men jag är glad ..och lycklig..=)
sköt nu om er...
Kram Hopplös

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar