tisdag 15 februari 2011

JAHA så sitter man här nu då......

I söndags började jag mitt nya liv !
Ja... ska bli relativt "fit" till sommaren 2011..ha ha.. så jag och min bästaste vän bestämde oss..för att nu är det nog.
Var på Provträning i Söndags och bokade sen in oss på MRL = Mage Rumpa Lår..idag (Tisdag) sen afrikans dans Onsdag och på Torsdag skulle vi ladda ur med Box...
Efter passet idag...då vi vred oss av skratt eftersom vi såg ut som 2 havande valar som försökte åla oss runt så insåg vi att vi kommer att vara TRÖTT...och ha träningsvärk som ...ja vad vet jag..vi kunde ju knappt komma ur och i bilen ..ikväll..ha ha..
Ja ja...dax och krypa i säng alldeles straxt och vakna med antagligen en hiskelig träningsvärk i morron =) ..

Sköt om er där ute

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar