onsdag 16 februari 2011

Oh..jag står upp....Bizzy day =) me like

Idag ..var det faktiskt ok ..lite träningsvärk i låren men..i natt..ha ha..kunde jag knappt resa mej från soffan med "pluttan" i famnen.,,,ha ha

Idag: vaknade vi kl 08 och upp o byta blöja och mata...skruttan sov från kl 20 igår till 04 så det var ju jättebra =) .. packat om väskan för idag blir det en lång dag =)
Fick förresten en kanonväska av min vän som man kan ha både som ryggsäck och väska ..passar ju mej kanonbra eftersom jag gärna bär på ryggen.
Kl 14:15 ska jag vara i reumabassängen för rematräning i 45 min och det är faktiskt ingen barnlek..ganska tuff träning i vatten =) efter det byter jag om och letar reda på 4:ans buss som ska ta mej till träningshallen där jag kl 17 ska dansa afrikansk dans...det ska bli jättespännande kommer rapport om det är så roligt som jag tror...
Nu ska här sörplas kaffe och fixidonas...ha det bäst !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar