onsdag 16 februari 2011

Svettas i 37 grader !!

Är äckligt....när man tränar som en galning och upptäcker att man svettas i 37 grader..hm.. efter det och en dusch så gick jag ca 1 km till träningen.
Det blåste så kallt trots att vi är i skåne så att mitt hår frös till istappar..hm.. då insåg jag att det nog va bra och dra upp luvan kring huvudet.
Anna min bästis mötte upp på Actis och där satt vi och vilade tills det var dags och gå in och dansa afrikans dans.
Hua mej..1 timme...totalt förvirrad..´koregrafi är nog inte min starka sida..minnet sviker och jag vimsade runt som en yr höna....tur jag stod längst bak..och snacka om träningspass...helt slut ..kaputt..nerräknad...*fniss* så nu tror jag verkligen att jag inte kan gå i morron =)
Styrketräning på schemat i morronkväll om kroppen tillåter ...sen blir det vilodag =) och den dagen jag har valt att tillåta mej att äta precis vad jag vill och är sugen på =) för att stilla mitt behov ytterligare en vecka fullspäckad med träning.
Familjen var glad när mamma kom hem och mitt minsta hjärtegull jollrade, pratade och var alldeles superglad...
NU ska trött mamma snart hoppa i sängen och sooooova....=)
Sussa sött så ses vi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar