lördag 19 februari 2011

NU vet jag !!

Jag har klurat ut att så måste det vara !
Man går in i en provhytt, tar på sej plagget och tycker..men..så tokigt var det ju inte ...ser ju riktigt smal ut ...nöjd traskar man till kassan och betalar fast man kanske inte har råd egentligen men den satt ju SÅÅÅ bra...

Kommer hem...provar plagget igen om någon dag..och funderar på ...HUR tusan gick jag upp minst 5 kg på dessa dagarna ?
Inte satt plagget så illa innan ?? ..så tight....billade magen ut på det viset ??..nää.,.,och så häönger man in plagget och tänker....jag ska använda det när jag gått ner....

Samma visa infinner sej nästa gång och sen står man där med en garderob man inte använder...

Jag tror att speglarna i provrummen är i maskopi ...för att få dej och tro att du är supersmal och supersnygg.......tror jag....=P

Idag ska jag iväg med Anna och shoppa lite och sen blir det test utav Zumba...middag fondue och sen givetvis melodifestivalen med tillhörande tjafs =)

Sköt om er och ha en underbar lördag !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar