söndag 20 februari 2011

Igår och idag ! -3 kg

Ja...igår vart en superbra dag ..med handling och sällskap ..jag trivs otroligt bra i mina bästa vänners sällskap.. kan verkligen vara mej själv i alla lägen..ha ha..
Det innhandlades 2 t-shirtar till träningen a´25 kr styck på stadium.. dom rear ut soc-tröjor =)
1 underställströja till äldsta dottern då hon åker till värmland för att åka skidor idag..(vill oxå) slaaalom...jag är ju en x-norrlänning som växt upp med längdskidor och slalom...SAKNAR !!
sen en skjorta till mej, och mat till fonduen..
Maten åts och melodifastivalen tittades på och jag vart SÅ GLAD ..att rockabilly låten vann och kom vidare till final...ämtligen något annorlunda !!
Idag vägde jag mej och det är minus 3 kg på en vecka med träning och ändrande utav kost så jag är supernöjd...nu är det ju säkert lätt i början men snacka om att bli sporrad till att fortsätta.
Idag är det lugn kl 15 kommer bästaste Anna och vi ska iväg och träna sen är det middag på schemat.
vi ses alla goa...ta hand om er och varandra !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar