fredag 18 februari 2011

Ibland börjar det inte som man tänkt sej !

Och det gjorde det inte denna morgonen...utan..det var lite kaos..såå...planerna fick ändras men det ska nog bli bra.
Man gör sitt bästa i livet och inte alltid innebär det att alla runtomkring tycker att det är det bästa.
Jag har gjort saker som jag nog inte varit medveten om att jag gjort, har aldrig varit min mening och såra folk runtomkring mej...men jag är inte heller någon tankeläsare.
Mitt liv har inte varit spikrakt..utan tvärtom hanska krokigt från den dagen mitt huvud såg dagen ljus så har jag fått snirklat mej fram.
Ibland medvetet o ibland omedvetet.
Jag har gjort val som jag i efterhand inte varit stolt över...men just då...för stunden så såg det ut att vara enda alternativet,,, kanske för att jag inte vågade se utanför min bubbla ...utan satt säkert i min hörna.

Nåja..man får se frammåt och försöka ändra på saker och göra sitt bästa..ingen människa är felfri !


Ett bra citat
"I´m not lazy .... i´m just using energy saving settings at the moment "

Sköt om er och ha en gooo Fredag med Mys !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar