måndag 17 maj 2010

måste bli bättre !.....

Usch !
Måste nog skärpa mej på detta !

Händer ju så mycket nu bara....
Stora tjejen går i skolan och det löper på kanonbra...!!...liten ska byta skola till hösten, känn helt ok...
Tyvärr så var jag tvungen och gå på ännu en begravning, en av mina bäsa vänner i livet som dog 43 år gammal i cancer ... det var hårt och man får återigen en tankeställare på allt man gör och väljer, vad som är livet och vad man fyller det med !

Jag vill ha riktiga vänner som verkligen är MINA vänner i vått och torrt ... jag vill älska var dag ..fullt ut !!....jag vill le när solen skiner ..och njuta av att jag lever och har de jag älskar runt omkring mej ...även om jag inte träffar dom varje dag !...

Sköt om er alla och ...må ni få allt ni önskar !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar