onsdag 21 oktober 2009

på Hemmaplan !

hemma igen... underbart... o se min dotters leende...min älskade sambos ögon...som jag saknat som tokig... så underbart och få kura ihop mej i hans famn och omslutas av hans kärlek och omsorg
Liten hade varit så duktig och min sambo oxå...påbörjat projektet värmepump och förrändringar i hallen...vi ska ha valv in till vardagsrummet från två olika håll...och det ade ju han börjat med...=) men inväntat mi synpunkt på form och storlek....=)

Idag hälsade jag på min brors pappa och hans fru...dom berättad lite mer om min barndom, snacka om detektivarbete....men en delskaer börjar komma på plats och det känns bra.
Kommit fram till att allt inte var så som jag trott eller blivit informerad om att det varit.
Det känns bra att ha sagt adjö till min mor, nästa gång är jag nog inte där för att besöka henne i den bemärkelsen, tyärr.
Reflekterar över händelsera och känner endå en stor frid inombords, att jag lagt undan det förflutna.
Jag insåg att livet är så skört, att man ska ta till vara på alla stunder man har i alla avseenden...

vi ses !
Hopplös !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar