tisdag 21 juli 2009

Tråkig dag !

Svenska sommaren är underbar ! ? !!
Nää...usch nu vil jag ha sol och värmen... trött på blåst och regn....*Mutter*
Nåja igår gjorde jag som vanligt en "såndärhopesak*
Tog mej in till affären för att införskaffa mat till veckan och började glatt handla...tills jag kom på .... att jag hade felplånbok med mej...*suck* bara o snällt ställa sej vid bsshållplattsen och åka hem igen och börja om idag...med RÄTT plånbok... har uppenbarligen...et mycket dåligt minne oxå.

Annars.. ? ? ... jag..är lite fundersam på en vän till mej ...som inte hör av sej så myckt som hon gjorde förr... undrar om hon drar sej undan.. ? ? ...

Man väljer inte alltid vart livet tar vägen med en... men man kan välja hur det tar vägen... Min önskan resten av mitt liv är att få vara lycklig, jag behöver inget superöverflöd utan är ganska nöjd om jag får mina barns kärlek...min sambos kärlek...det är det viktigaste...mina vänner vill jag ju inte vara utan men..dom tycker förmodligen om mej för att jag är jag och jag tycker om dom för att dom är dom..
Vill inte ändra på mej.. gillar att säga vad jag tycker...bättre det än att smyga runt och prata massa gojja...
Jag uppskattar mina vänner något enormt, men man vet alrig vart vinden blåser... jag vet att vissa av mina vänner hade jag vågat lägga mitt liv i deras händer ...medans vissa ...tja..tiden får väl utvisa hur väl dom är min vän.

ha en fin dag på er... jag ska iaf försöka att handla igen..*fniss*

Kram
Hopplös

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar