måndag 20 juli 2009

Måndag igen !

Hmm... usch ..helgerna går alldeles för fort... (jag vill än en gång tala om at jag ENTE har dyslexi utan ett tangentbord som ente hänge med i svängarna) ...ni får avkoda själva... ha ha..

Vad bjöd helgen på ?

Jo... Fredag ...en trevlig stund i vänners lag ..som vanligt på Fredagar... se Lördag så kom ett par goooda vänner hit och vi åt Mumsigt gott..och drack gott...lärde mej ett nytt spel...tack... F... de va jäteroligt... lite trött i ögat eftersom vi hade varit uppe tidigt på Morgnen och fixat i gammla huset.

Söndag...för segt...orkade inte åka..iväg o göra resten...vojne vojne..jag o minsambo är lika lata..ha ha...men....vi fick nya kareoke skivor inköpta och lite annat smått och gott gjort...sen hämtades mellan....

Idag ..åhh...det är sissta veckan min Mambo jobbar...sen har han semester i 4 veckor ska bli kanonskönt.
Trött på försäkringskassa och läkare... mitt jobb glömde o anmäla mej och skicka in läkarintyg och läkaren som skrev nästa glömde och skriva ut det och skicka ...så... nu har jag varit sjukskriven 1 1/2 mån utan några pengar... och måste fix in papperna själv... och när dom kommit in så tar det 30 dgr innan jag får något.. ?? ?? ?? hur har man tänkt där ??... om jag nu inte är orsaken varför ska jag straffas ??........*MUTTER GRR:::SPOTT O VE*....

Annars så har faktiskt inget dråpligt hänt... allt lugnt...inte snavat snubblat eller slagit ner någon... *skratt*...

Sköt om er ...

Kramar
Hopplös

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar