onsdag 22 juli 2009

BARN !

Ja... Tisdagen forsatte med att lite vänner trillade in ..och slutade med att mellan åkte på bio och liten har (hade) två vänner som skulle sova över...
Jag...svor.... muttrade och sissta gången jag sa åt dom att nu fick de va nog ...var klockan 01:30 ... nu får ni sova ...*PUNKT SLUT*... tyst i 30 sek (dom är ju inte speciellt strategiska) och sen börjde det igen....***

Jag lagad tacopaj igår..*premiär) ...vart jättegott.... mums....

För övrigt så var jag trött...
Har ju börjat med mina meduciner igen... trött illamående ...kom som et brev på posten...
tog min spruta igår oc pillade i mej mina 6 tabletter och idag mår jag URKas...men får väl hoppas att det precis som förra gången läggr sej efter ett par veckor... men man är ju inte så pigg på att göra bågot och inte på att laga mat...*tvi fasen*...

Jag är glad att jag hörde av min vän som jag var orolig för...du förstod att du va du..och det är skönt att jag vet att allt är ok =) ... finns här..om du vill själa lite energi...*fniss* kan ju inte garantera att den är ok...dock kanske får du med ett och annat illamående...*fniss*

Är nu medlem på facebook och har rammlat in i ett spel som heter maffia wars... *hmar* ..försöker förstå och har nog precis som i riktiga livet ng lyckats göra en o annan tabbe...*skratt*

men.jag lär mej nog... bidar denna veckan på att sambon ska jobba klart så vi får semester ihop.det ska bli så skönt..men man had eju kunnat önska lite mer värme och sol..min solbränna från greklan börjar ju försvinna..*suck*

Puss & kram
Hopplös

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar