onsdag 1 juli 2009

Oj länge sen !

*suck* har slarvat med detta men så är det ju ibland man har så mycket annat som ska göras "in the real lif"
Får ju kanske börja med att updatera er på vad som hänt !

I fredags
så var ja på sjukhuset och testade mina nerver i händerna, Fy vilken obehaglig upplevelse...som och konstant hålla i ett häststängsel och starka stötar, när jag var klar hade jag röda sträck o punkter på hela armarna och händerna.
Man kom fram till att ena nervern var försvagade men att man tror att huvudproblemet ligger i nacken så suck...nya tester väntar.

Lördag:
Hjälpte vi två av våra vänner att flytta ..*suck* varmt 4:e våningen utan hiss...(nu bar jag ju inget) ...får & kan inte...men va ett trevligt sällskap.ha ha....

Söndag:
Bara slappa...så skönt ...vila o sola..försöka återerövra lite av den gångna färg man en gång hade och jag lyckades nog lite af =)
sen tog vi cyckeln och åkteiväg och fikade hos vänner supermysig tur och fantastskt väder att åka i =)

Måndag:
Sjukhuset igen för jag har fått halsfluss och fick medicin mot det vilket innebär att jag får göra avbrott i mina vanliga medicier...och börja om igen om 2 veckor....sen hem och kurera mej..
Liten kom hem från pappa...så vi tog en promenad med hundarna plockade körsbär och jordgubbar och mumsade på det, så mysigt.

Tisdag
var en dag som var vikt för att liten och ag skulle gå på stan och mysa köpa lite saker hon behövde och det gjorde vi.
Vi hittade det tilloch med på rea =) det är det bästa =))
Sen hem och min bästis ..=)) va förbi och tog en kopp kaffe....

Onsdag..ja idag vaknade jag med en rygg som INte vill vara med ska snart göra mej i ordning och träffa min allra bästa vän på stan...vi ska mysa runder lite och ha lite tjejsnack...fnissigt och barnsligt... ha ha.....solen lyser ju ochdet ser ju ut och bli en strålande dag för fika och lathet...=)
Sköt om er alla....
/Hopplös

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar