torsdag 25 juni 2009

Torsdags-shopping !

Va nere i gamla huset igår...åkte cyckel ner...fantastiskt i solen..mm.....i alla fall så dundrade några kompisar in på sina cycklar och bestämt vart att vi skulle fika hos en annan vän.
Sagt o gjort bar det iväg för inhandling av fikabröd och iväg ...när vi kom fram så bjöds det på korv och bröd...fantastiskt gott..mumsigt och otroligt trevlgt...=) helt förutsättningslöst...
när jag sitter där så meddelar mellan att hon ska på disco i på Torsdagen oc hon ska vara helt svartklädd...(de blonda ska vara svata och det bruna ska vara vita ..hmm...) ..så hon har inget linne som är svart...jag meddelar att då får vi åka till Lund och handla ett inne idag då...nöjd lägger hon på och friden är tillbaka.
Nåja tillbaka till fikandet... vill bara tacka er för en jättetrevlig kväll...och vi gör gärna om det.

Hem bar det av vid 22-tiden och sen drösade vi i säng och somnade nog omedelbart för jag kom inte ihåg knappt att jag la huvudet på kudden.

I morse upp o sambon hade som vanligt fixat kaffe och innan jag kom upp följde dialogen

-hope ska jag lämmna sovrumsdörren öppen ?
-ja hjärtat det är varm
-hope jag väcker dej snart
-tack sambo

5 min senare:

-hope nu är det dax att gå upp
(jag stönar)
-sambo..jag komer straxt

6 min senare:
-hope kaffet är klart
-sambo jag kommer straxt

7 min senare

-hope drar du bara dej eller sover du igen ?
-min kära samo jag kommer
(hope drar sej ur sängen o in i duschen)

Så börjar en ny dag !
Tack o lov för tålamodiga sambos...=)

Kramar
Hopplös !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar