fredag 3 juli 2009

Monroe

Så skönt =) ...Fredag....sambon ledig ..och lite mer tid tillsammans=)
Igår så kom min bästa vän hit och hade med sej bullar o grejer...vi satt på altanen och myste med kaffe och pratade om livet...
Jag har fått lite nyttiga saker att fundera på och jag tänker försöka att efterleva det som vi pratade om...tack söta vimsig..

På dagen sen kom en annan vän förbi och kidnappade barnen iväg på ett äventyr..he he..
Sambo och jag tog motorcykeln iväg och mötte up med ett par andra vänner till oss och körde ner till en klubb.
Mycket trevligt, god mat trevligt folk och en skön och avslappnad kväll som slutade med en underbar kvällstur på motorcykeln hem ...sen en stund på altanen i skuggan för att svalka sej för hu vad huset var varmt.
sängen kallade.

I Onsdags hade jag en superdag med min vimsiga vän på stan fantastiskt roligt var det och jag har numera en taurus...(få se om ni kan komma på vad det är)..*fnissa*
vi fikade tittade vandrade runt och jag i min fina blåa klänning (kort) lyckaes göra en marilyn monroe....om ni nu förstår vad jag menar....
Vandrade fint över en luftsluss som jag INTE var medveten om att den fanns där.
Och OPS så vart min klänning luftburen ända upp till midjan och jag lovar ....HELA lund såg vad jag hade för trosor på mej...
Vimsig skrattade så hon knappt kunde stå upp ... jag rodnade och vinkade glatt till alla eventuella åskådare och rodnade....men kunde ju inte låta bli o skratta sen då jag insåg hur detta måste ha sett ut....men....ni som känner mej...finner väl inte detta speciellt ovanligt ?

sköt om er alla vi ses och vimsig....tack för en underbar dag och för dina kloka ord...jag uppskattar dej enormt...och är så glad att du finns i mitt liv !

kram
Hopplös

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar