fredag 17 juli 2009

Fredag !

Skönt, alltså i min värld så är ju Fredag en underbar dag !
Då kan de flesta se fram emot att få vara ledig ett par dagar och bara gjöra det man måste, nu är det ju inte alltid så ... för oss är det sissta helgen i de gamla huset sen så är det klart att åka.
Så skönt att kunna koncentrera sej på det nya sen =)

Liten har haft kompisar här sovandes i två dagar och idag åker dom hem, måste säga att dom är jätteduktiga, fixar själva och hittar på tokigheter ....kom hem igår och hittade dom 3 sittande och tittande på filmen "Greeas " (stavas det så ? hmm..)
Iaf...vilken nostaglitripp...den filmen såg jag när jag var liten och kunde varenda låt utantill...och...märkte igår att det kunde jag minsann fortfarande (nästan)...fniss...Dom stirrade på mej när jag gav hals ...i låtarna och menade på att hur kunde jag kunna det ?.....
Kikade på dom och började förklara att den filmen var ju "Jätte-gammal" ...och att jag minsan lagt många timmar framför spegeln för o mima dessa låtar och försökt se ut som "Sandra Dee"

Nåja nöjda med förklaringen så tyckte dom john travolta va så snygg förklarade att han är gammal idag....*alltså minst 50 år*...dom tittade klentroget på mej o sa.....- näähäää.....
- johhoo...sa jag...för jag va ca 12-13 när jag tittade på filmen och ni ser ju hur gammal jag är nu....
"dom kikade på varandra och nickade i sammförstånd" ..joo...då kunde ju dom förstå för jag var ju gammal så då måste ju han oxå vara det.

Idag...är det i vänners lag ikväll ...och det ska bli trevligt.....
ser fram emot att träffa er !

Kramar

Hopplös

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar