onsdag 8 juli 2009

Idag !

Bär det av, hade enormt svårt o sommna igår.
Var o lämnade liten och mellan åkte till sitt.
Idag ska hundarna släpas iväg till sin semester =) och vi flyger till vår.
Ska bli underbart och få låta både själ och kropp vila och bara få vara.

Söta Vimsig, jag är så glad att jag har dej som vän, du är min syster yster i vått och torrt.

Min sambo !
Tack för allt stöd.. Du vet vem jag är med alla mina fel och brister inkl mitt förflutna min sjukdom och mitt nu.

Jag ska från och med nu inte vända mitt huvud bakåt, tänker inte låta det förflutna komma åt mej, inte påverka mej.
Jag är oxå värd att ha ett liv. ! .

Alla har ett, eller några skelett i garderoben, ingen är perfekt har aldrig påstått att jag är det och kommer aldrig att påstå att jag är det, men jag gör det bästa jag kan för mina barn och livet i sej.

Sayonara !
Vi ses när jag är tillbaka från Grekland !

Kramar
Hopplös

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar