onsdag 24 juni 2009

Tiden går !

Igår kom sambon hem tidgare och det bar av till det gamla huset för o fortsätta att renovera.
Nu är det snart klart och ska läggas ut till försäljning inom kort så vi blir av med det ...så skönt...
Resan till Grekland närmar sej...2 veckor..ska bli underbart...har nedräkning ..He he ...Måste ju dock säga att det är fantastiskt fint väder här nu ju...underbar sol..och an blir alldeles glad när man vaknar på morgonen o solen lyser...
Sambon smör iväg i morse och jag låg kvar o gottade mej i sängen...sen kom mellan och förklarade att busspengarna var slut...hm..upp o fixa det..då.
Nu sitter jag här med min kopp kaffe och funderar på vad man ska ta sej för idag...är lite smått illamående men det är ju inte ovanligt på Onsdagar...
Ha det fint därute så hörs vi av ! ....
Ps: läste på Iq-Queens sida om just det här att ta vara på sitt liv..så är det verkligen...jag vill andas var dag och känna att jag lever...man vet aldrig när livet tar en vändning som man inte tänkt sej...

Kramar
Hopplös

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar