torsdag 4 juni 2009

Torsdag !

Ja... jag träffade ju min läkare igår.
Och kontentan är att eftersom mitt tillstånd inte blir bättre och jag snarare tvärtom plågas av smärtor som det var länge sedan jag hade så ska jag testa ett annat preparat i kombination med de sprutor jag har.
De preparatet är tyvärr så att man kan må välldigt dåligt ett par dagar i veckan när man tagit det och för mej blir det då Onsdagar & Torsdagar som jag förodligen kommer att hålla mej i sängen mer eller mindre.
Annars så hoppas jag ju på en förbättring när kroppen vant sej.
Sjukskriven heltid i minst en månad till och börja med och sen blir det dagrehab på sjukhuset i en månad till hösten.

SÅ,,,så ser det ut...annars så kan man ju inte klaga solen skiner..skönt o fint...

Kram
Hopplös

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar