torsdag 4 juni 2009

Känsla !

Jag ber om ursäkt om jag sårat människor med mina ...kanske mindre genomtänkta inlägg här ibland, jag är en känslomänniska och har en tendens att ibland skriva "prata" först och tänka igenom det sen.
Jag...
är inte perfekt, har gjort många misstag och står för dom, jag har sårat människor... betett mej mindre lämpligt... varit passiv i situationer där jag skulle ha agerat.
Jag står för de misstag jag gjort, accepterar dom och kan bara säga att det inte kommer att hända igen.
Jag försöker vända mitt liv på rätt köl, med mina barn och vänner och människor som älskar mej som jag är trotts alla mina mindre bra sidor.
Alla gör vi misstag ... men man kan inte mer än erkänna dom och försöka korrigera så gott man kan i efterhand.

De människor jag sårat
Ber jag om ursäkt
De människor jag inte varit så trevliga mot ska jag bli bättre mot.
Jag är bara en enkel människa som försöker så gott jag kan men jag kan inte ordna allt har tyvärr inget magiskt trollspö önskar verkligen att jag hade haft det.

Ber om ursäkt...

Hopplös !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar