onsdag 3 juni 2009

Läkarbesök !

Idag ska jag till min läkare, måste ta ett allvarligt prat om att det INTE fungerar trots mina sprutor.
Jag har konstant ont, är enormt trött och kan sommna mitt på dagen eller drösar ihop direkt efter jobbet av smärta och trötthet.
Detta trots medicinering och smärtstillande.
Funderar på att säga ja till att lägga på ytterligare en medicin på listan för o se om det hjälper.
Men vet oxå att jag blir dålig som attan i minst 3 dgr i veckan när jag äter den.
Mitt liv känns som om det just nu kretsar mycket runt att överleva smärta att bara orka vara glad o trevlig ett par timmar.
Utåt tror jag ingen som inte känner mej kan ana vilken kamp det pågår i mej för att orka stå o se glad ut.

Nä dax o "hoppa" ..ha ha..på bussen !

Ha det bäst därute

Hopplös

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar