onsdag 10 juni 2009

Inget Nät !

I Måndags grävde dom av en kabel här så inget nät & ingen telefon fans..grrr...
men nu är det fixat..tack vare den driftiga sambon ..ha ha...
läste på min vänninas sida "vimsiga lilla jag" hur hennes dotter blivit misshandlad...SUCK...hur är det möjligt...hur har dessa tejjer det ? ..att vara 4 st som ger sej på och misshandlar en ensam tjej på det viset..övergår mitt förstånd.
Att sätta sej över andra och bestämma sej för att man har rätten att misshandla en människa på det viset.

Nej...man borde åka hem till var och en av dessa tjejjer och ta ett snack sen borde det finnas ett program för deras skull ...en bootcamp eller något som kunde få dom och inse att alla människor är värda respekt !

Annars...ja...håller ju på med mina meduciner och går upp i dos så man är nog inte den mest frächaste just nu,,,, men mår ändå bättre denna gången än förra då man lagt till ett preparat mot biverkning som jag tycker fungerar bra...förra gången så fick man inte det och då var ag dålig som attan..men måste tillstå att denna gången känns det bättre även om man inte är på topp.

Iq-qeen...måste bara egostiskt säga att jag faktiskt skulle vilja ha dej kvar i skåne...du kanske inte behöver emigrera så långt ?. ? ...kommer ju o sakna dej jue...kan bo hos ..mej...*ser glad ut*
**fnissa**...nä ni fårha det bäst på er !

Kramar...

Hopplös

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar