måndag 8 juni 2009

Måndagsmorgon !

Jaha så var det Måndag igen !
Jag har haft en lugn och skön helg, slappnat av och försökt ta det lugnt.
Vet att mina vänner tycker att jag ser sliten ut och det kan ja inte argumentera emot då jag förmodligen gör det av all medicinering.
Vet att jag har Må & Ti på mej att ordna grejer för sen mår jag skit iaf On & To, sen är det ju dax för helg =)
Vart nu så förvirrad över alla sprutor o piller som ska tas så jag fick helt enkelt skriva in allt i kalendern så jag har koll på när och vad jag ska ta vilken dag !...*börjar bli förvirrad* ha ha
nåja det var iof inte kanske något nytt förvirrad har jag nog alltid varit med nu är jag kanske mer förvirrad ...=)
Vädret ..jag det kunde ju vara varmare ...hade man kunnat önskat...det är ju liksom JUNI... saknar värme...mår ju som bäst då..*tjatig jag känner mej*..kretsar mycket runt mitt mående..nu...känns som om man är en gammal kärring...*fniss*
Hoppas iaf att allt är bra med er, jagska ha en fika kl 09 och sen till obbet och lämmna läkarintyg och lite annat som ska fixas till inför veckan.
Sköt om er alla !

Kramar

Hopplös

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar