torsdag 11 juni 2009

Torsdag !

Är faktiskt positivt överraskad över att mina mediciner inte får mej att må så illa somjag trodde.
Lite halvkass är man men när jag åt dom förra gången så var jag helkass.
Annars så går livet frammåt, skolavslutningar i morgonoch sen börjar sommarlovet för tjejjerna.
Idag lyser solen ....underbart...älskar sol o värme det får ju mej att må som bäst.

Funderade igår ...en hel del på ..vem man är och vad man speglar utåt... jag uppfattas nog som en självsäker, stabil och glad tjej.. och det är ju bilden jag vill att männikor ska se av mej, jag vet en tjej som gärna vill ge det intrycket men där man kan se hur något annat lyser igenom.
Är vi olika känsliga för att läsa av mäniskor ?
Är vi olika lyhörda för människors egentliga signaler som dom omedvetet sänder ut ?

Hur mycket sänder vi egentligen omedvetet ut..?
Den här tejjen har jag haft lite svårt att ta kontakt med eftersom jag har störts av något i hennes sätt och utstrålning,

Jag har lovat mej själv att vara mer känslig inför det jag känner för människor i första hand och det handlar inte om att dömma utan att bespara sej ifrån sorg och besvikelse.
Man känner från början att det här är något som är fel men låter sunda förnuftet bestämma och vips så står man där och är ledsen och besviken.
För att man är uppfostrad till att ge alla en chans ,,,man är och vill vara öppen för alla..och det ska man vara men vissa kommer längre in än andra och dessa andra kan man sedan plocka bort utan nägon större känsloförslust om det visar sej att känslan var rätt.

ta hand om er och lita på era känslor !

kramar
Hopplös

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar