torsdag 28 maj 2009

Gomiddag !

Idag utforskade jag ytterligare ett sätt att ta mej till jobbet, konstaterade att det va kanon...här har jag suttit och åkt in till lund..(nästan förbi mitt jobb) sprungit o bytt buss o sen tillbaka...när det visade sej att jag kan stiga av och iof få en promenad på 10 minuter men...2 kvarter från min buss hemmifrån utan o behöva vända...jag kan åka 30 min senare och dessutom va på jobbet precis i tid... så kanonbra va det.
Annars ska man på utvecklingssamtal med liten idag...inget annat planerat..känns skönt, och sen i morgon måste jag förbereda att min häst ska åka till helgen.
Jobbet flyter på och jag har tagit igen lite av mina förluster,,känns skönt.

Min rygg och höfter värker ..knäna krånglar men...vad gör väl det om 1000 år

Kram
Hopplös

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar