fredag 29 maj 2009

FREDAG !

Underbart...känner att min kropp skriker av behovet av att få vila.
Vet itne om jag kommer och kunna hålla tempot men jag hopps ju ...=(
Ska bara njuta av att vara ledig ..och försöka att tillåta mej att vara ledig ...att inte göra mer än jag måste...
Funderar på min vännina ...vad som händer o...rör..sej...i hennes liv ?
Min dotter...Mellan som jag bara vill omsluta i min famn och skydda från allt ont...ta hand om och smeka över pannan...trösta som när dom var små..genom att säga att allt kommer att ordna sej...men vet ju ..att det inte är så lätt längre.
Jag undrar oxå...hur jag har förolämpat folk ?..jag har inte gått in på något personligt alls...den senaste tiden varit enormt neutral men även det misstolkas ju tydligen.
Jobbet väntar !
Ta hand om er !

Hopplös

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar