onsdag 27 maj 2009

HAGEL !

Ja..morgonen började bra...kom upp i tid fick mitt kaffe...snackade med stora sonen o sambon innan han begav sej iväg till sitt jobb.
Sonen iväg på möte och jag iväg till jobbet.
När jag kom till jobbet så losade jag två kunder som lagt ner verksamheten vilket känns tradigt för nu måste jag jobba in det ..*ggrrr*
På lunchen begav jag mej till Netto och på vägen hem så öppnade hommelen sej och stora hagel som ...tennisbollar....njaa njää kanske överdrift men stoooora studsade runt på mej o mina jeans och tygskor....Precis* TYGSKOR...15 meter utanför jobbet så slutar det att hagla..o solen lyser igen...vad kan man dra för slutsatts av det ?...att gudarna straffade mej...eller...nån ..hade tryckt åp en wododocka....så..nu slufsar jag runt i mina blöta tygskor o extraskinn till jeans o försöker torka upp.
Nu är det järnet i em....så vi ses...!

Hopplösan...*dyngblöt fö*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar