söndag 31 maj 2009

Avinkad Inka !

Igår kom ägaren till inka inrullande vid ca 19:00 fattades papper så sambo och mellan körde för o få tag i dessa.
Fick dom inte...hmm..Ägaren vart givetvis besviken ..men jag lovade att leta vidare.Åt middag på kvällen och drösade i säng vid 23.
Idag var vi uppe vid 07:30 åt frukost och sen till stallet.
Fixade inka och sen tog det ca 45 min och lasta henne..hon ville inte alls emigrera från skåne.
Hon kommer ju att bo i Stockholm nu.
När hon rullade iväg ..så kändes det visserligen lite märkligt o sorgligt men...störst va känslan av befrielse...att jag inte har något MÅSTE längre ..behöver inte leva med det dåliga samvetet att jag försummar och inte tar hand om Inka.
Så..kontentan är att jag faktiskt tyckte det kändes välldigt skönt.
Befriande både för henne och mej.

Nu så är det till Nova lund ochhandla avslutningskläder till Mellan och skor liten !

Kramar .
Hopplös

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar