fredag 1 maj 2009

avvikande !

Nu kommer jag och avvika från min röda tråd för att skriva lite om saker som händer i mitt liv just nu.
Vill förtydliga att jag inte är en ytlig människa som bara bryr mej om det yttre utan jag är en ganska djup människa ...vet att mina vänner tycker det.

Till något annat !
Idag har jag beslutat följande:
Jag ska byta tillbaka till mitt flicknamn
Jag ska hämta en del personliga saker som jag låtit legat kvar.
Jag är arg och besviken på en person som tar saker ur sitt sammanhang och inte lyssnar på förklaringar och kan ta saker som ett skämt, som kastar sten i glashus eftersom han själv inte har betett sej så laglydigt o korrekt alla gånger.
Trött på indikeringar som om det är saker på gång som jag inte får veta men ska akta mej för.
Mitt liv är nu och jag hukar inte mer !!!!
Man kan ju få kliva ur en bil innan den gasar iväg men å andra sidan så hade väl mitt liv inte varit någon förlust ! !
Vet att du förmodligen följer detta och det är verkligen till dej ! ! !

Ciao ... Hopplös !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar