fredag 1 maj 2009

Ändring i förra inlägget !

Poängterar att jag INTE kommer att byta tillbaka till mitt flicknamn då det är lika bedrövlit det.
Min far har nu officiellt valt sida ...eftersom han tycks ha ett behov att välja så har han fått göra det.
Min far med fru är nu avpolleterade från min värld.
Jag väljer att fortsätta min väg utan diverse personliga angrepp och påhopp både på mej och min nuvarande sambo...där det är märkligt vilken info som kommit fram..måste ju någon ha rotat fram...inget farligt men dock personlig information.
Börja likna trakasserier och att man börjar bli förföljd.
Min far fanns ALDRIG där och stod upp för mej när jag va liten...varför ska jag ta SKIT nu ? ..tror inte det ..igen kan skrämma mej tillbaka.utan det får precis tvärtomeffekt !!

Jag går demonstrativt åt andra hållet !!!
SÅ ...nu är jag inte bara morlös ...utan även farlös....vilket i och för sig inte är någon större förlust ...han har ju aldrig varit där...

*lost...gone*...

DU VANN ! ! ! !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar