söndag 3 maj 2009

Återkommandet !

Hur många gånger ska jag orka åka känslomässig dalobergbana ?
Ibörjan av min skilsmässa så försköt min far mej o sen söktes kontakt igen och det flöt på.
Denna helgen kom det igen ...försköts .,..inget värd och totalt värdelös ..har ju inte lyckats göra ett rätt ...eller ? ?
Ifrågasättande av mina val ...av att jag valt o gå min egen väg...men du som kallas min far...levde ditt liv exakt likadant och då förstår jag inte hur du kan kasta sten på mej ?
Finns ett uttryck i bibeln som säger :
Den som är syndfri kan kasta den första stenen !!!
Jag kan verkligen bibeln då jag praktiskt taget är uppväxt med den eftersom min farfar var pingstpastor.
JAG ORKAR INTE ...gå en rond till ....trots att det kommer sms som säger att man är lite ledsen och att man inser att man förmodligen har raserat allt... så vill jag inte mer...
Orkar inte bli förskjuten igen... bortkastad som en använd trasa i något hörn.. så har hela min uppväxt varit....jag orkar inte strida åt alla håll ... vill ju bara ha ite lugn och ro ! ! ! ! få vila mitt huvud i en trygg famn och känna att inte hela världen vilar på mina axlar.
Vill lägga mitt huvud i ett tryggt knä och känna att jag med ro kan för ett ögonblick släppa alla mina själssår...alla mina ärr och förhårdnar i min själ.
Jag vill inte och orkar inte mer...låt mej bara vara i fred och leva mitt liv i lugn och ro min gräns är nådd nu !

Ge mej utrymme och lämmna mej i fred...ni river upp för många sår i min själ ! ! !

Hopplös

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera