söndag 3 maj 2009

Så bekräftat !

Finns bara en som vet att jag bloggar här som kan ha kontaktat min far med fru för att tala om att jag finns o skriver här !

Det tackar vi för men som sagt internet är ju fritt så .. jag kan ju inte kommentera..har ju själv valt att vika ut mitt liv här men dock ...vet bara mina vänner vem jag är " in real life"
resten av er ....vet bara vem jag är via mitt alias ...
så ..ja det är ganska skönt att få skriva av sej och du (fars fru) får gärna kommentera men det är såhär jag upplever det !!!
Du har inte levt mitt liv...du har inte stått i mina skor...du kan inte veta mina reaktioner..och känslor ...
Du vet inte hur mitt liv var innan du kom in i bilden..jag var ju dock 24 år när du kom in i bilden och innan dess hann jag ju uppleva det mest hemskaste som satt spår i mej ! ! !
Hjälp ...ska jag vara ärlig så vågar jag knappt för det jag kommer ihåg är så pass traumatiskt så jag knappt kan klara av det ...och stora delar av min bardom är puts väck...har inget minne...en psykolog sa att hjärnan gör så när man har för mycket som inte den klarar av att bearbeta.så frågan är vad som poppar upp om man skulle rota i det...kanske inte blir människa igen...

så.... det här har inte bara handlat om förtroendkapital...hur mycket förtroendekapital tror du att min släkt inkl alla..har hos mej ....... kan räkna födelsedagarna som min far deltagit i på 1 hand...LÄTT...... du kan ju själv anan hur det är att alltid komma i 2:a 3:e 4:e osv hand !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar