tisdag 1 mars 2011

Just Dance !

Ja...det var ju inte att "Bara dansa" ha ha... så svettig har jag nog inte varit på länge..kunde nästan krama ur kläderna =)
Och min vännina min näst minsta tjej ..och vänninans döttrar såg oxå...ganska trötta ut !
Inte någon speciellt större träningsvärk lite öm i bakom ena knäet..har varit det nu i över en vecka..fattar inte vad jag gjort.
Igår var jag hos tandläkaren med min näst minsta och sen tog jag och lillan en sväng på stan som resulterade i en ny väska nya nappar till nappflaskorna och ett par träningsbyxor på stadium,,,
Hade kollat in dom innan men ville inte betala 249 kr nu så kostade dom 149 kr ..så..det var ju bara o inhandla och efter igår så insåg jag att man nog behöver mer än ett par och träna i =)
Resten av familjen mår bra .. Lillan börjar bli bättre i sin förkylning och ska nog kunna vara med på babysim nästa måndag =) vi har ju missat 2 ggr eftersom hon varit förkyld =(

Nu ska jag dricka lite kaffe och bara ta det lugnt en stund....
Sköt er ! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar