söndag 27 februari 2011

Söndag !

Igår vart det inte mycket skrivet.
Vi var bjuden till en vän som fyllde år och det var supertrevligt och gott =)
Sen hem och kika på melodifestivalen.
Tack o lov att inte lasse stefans gick vidare...då hade jag nog bojkottat det för all framtid...iof kan jag ju inte det...samma visa vart år...
Linda var mycket bra och Borg vart bättre ju mer man lyssnade på honom...dock hade jag lite svårt för hans kläder.
Idag var det styrketräning som stod på schemat så sagt och gjort var vi på plats 10:00 pip ...
denna veckan väntar just dance på Måndag Core och Mrl på tisdag...Afrikansk dans på Onsdag och Mrl på Torsdag...styrka på fredag och vila lördag..vilken vecka ha ha....jag skulle varit på babysim i morgon men eftersom lilla loppan ff är rasslig och rosslig så avstår vi så att hon inte blir värre.
Och det innebär att jag kan träna =)
Min minsta dotter som är 13 ska oxå få börja .. med just dance och afrikans dans sen simmning en gång i veckan ...

Nu ska jag surfa rundor lite ha det bäst !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar