söndag 31 januari 2010

2 Månader sen

Ja...usch vas tråkig jag varit !.. men ibland blir det så och nu ska jag försöka börja om på ny kula och blogga igen =)

Idag...vräker snön ner...*suck* vem beställde detta ? .. inte vet jag men ..inte jag iaf =// .
Inatt när vi körde hem så var det -14 grader....kan ni fatta ??...hemskt...har nog inte varit med om så mycket snö så länge och så kallt sen jag flyttade hit till skåne. Vilket var den 1 Januari 1993 =)
Vad har hänt..?

Joo ..mellandottern har köpt en hund (Jack russel) litet knyte som kallas "Mini" ...
Våran ena Schäfer fick sommna in då han till slut blev för dålig.
Jag kommer att få gå smärthanteringsprogrammet på rehab, vi får väl se när det blir men jag hoppas på den 22 feb.

Den 24 Januari avled min mor efter ett anfall, det var ju dock väntat med tanke på att hon hade en hjärntumör och kansker i ryggmärgen men det gick dock fort.
Så...om 1 1/2 vecka ska vi upp på begravning i Stockholm och jag hoppas en vän till mej kan bo här och ta hand om djur osv under tiden.

Annars ? ... många frågor som svallade hett för mej i höstas när det gällde min mor och mina familjära band m,m, har lugnat ner sej, jag kan se på det utan och bli jättearg, men jag kommer aldrig att ha de relationerna igen.
Alla känslor för vissa människor är borta och förstörda och går aldrig att reparera.

Tittar ut där snön drösar ner och konstaterar att någon måste ha skickat ovädret fel...Norrland är där uppe ...!!...*pekar*
Sköt om er alla så ses vi i pulkabacken !

Kramar
Faith

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar