torsdag 12 november 2009

Torsdag !

Idag...ska mellan och jag..åka in till Lund och shoppa lite grejer för hennes fördelsedagspengar...mamma är med m smakråd och jag känner mej rätt så smickrad att hon vill ha med mej =)

Min mage har krånglat de senaste dagarna...har värk och ågar knappt äta för jag får så ont..hm..kan det vara magkatarren som spökar.....nåja....mellanka iaf bjuda på fika på stan och jag får väl ta the eller ..laktosmjölk.

I Tisdags ... så firade tjejejrnas pappa och jag mellan med att äta ihop med henne och jaga klänning...i går så kom min bästis och fikade..alltid lika roligt...hon får mej så glad och jag älskar att umgås med henne...hon är klok och rättfram och framör allt....klarsynt.

annars så är det lugnt och stilla.....

vi ses...Kram..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar