fredag 16 oktober 2009

Pekfingervalsen !!

NU...får ni ha verseende med ev stavfel...vart ju opererad i min högerhand i går och får använda vänstern samt ett litet pekfinger på högern...

Iaf.... det händer så mycket i mitt liv just nu....har en liten dotter som har massor aktiviteter vilket är stenkul....
Har en stor dotter som är alldeles underbar och hjälpsam....vi va ute och köpte stövlar till båda i förrgår och sambon gav stor en evrest jacka (huhdyyyr)... eftersom hon inte har någon vinterjacka...sen..hittade vi två par jeans som satt perfekt.

I går var det ju operation och det går frammåt...6 veckor innan det är fullt läkt och får inte blasta hande nu de första två.
Finns vissa saker jag kommit på som är jättesvåra och göra med v hand...*hi hi*

På Måndag flyger jag till Stockholm ska träffa min halvbror och halvsyster samt kolla in min "mamma" som ligger sjuk ... det käns konstigt men det är dax at jag tar tag i bitar i mitt liv som jag skyfflat undan ....och när det gäller mina syskon så känns det ju underbart...har plötsligt en släkt...och kusiner till mina barn...dom är jättenyfikna.

Vill nog endå ... säga ett hejdå...till den kvinnan som är den kvinna som satt mej till världen och känna att jag har förl,åtit och går vidare för min egen överlevnads skull oxå...så kanske jag slutar bära....samt...för hennes... jag är vuxen och har klarat mej bra...trots allt.

nu ska jag väcka stor så hon hinner göra sej i ordning....och vacker inför sin date idag =)

Kram Hopplös

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar