måndag 12 oktober 2009

Måndag !

Jaha så har veckan startat igen =)
Så många projekt i luften denna veckan ....he he...
Iaf..Lördags var supermysigt och trevligt....altid lika mysigt roligt o träffa min bästis med sin man...jag tycker otroligt mycket om dom båda två och de är nog de sissta jag vill förlora ur min vänkrets....dom är sååå...supermysiga.....både och umgå med och se ihopa....kivas o busa efter nästan 20 års äkteskap...underbart....=))

Söndagen gick i slappatecknet... film och soffan...sen taco middag och så bar det iväg med stor och hennes pojkvän till honom.
i morgon sjukgymnast sen på Torsdag operation...lite nervös är jag..man blir nog fegare med åren....fredag skaliten ha disco och vi ska vara där o hålla koll... ha ha...sen lördag ska hon iväg på kårläger till söndag...... och på Onsdag ska vi hämta hem mellan som ville vara med när jag opererades... hon vill alltså sitta på sjukhuset och vänta...så omtänksam och gullig..r hon...hon är en pärla som har mognat och blivit en fantastisk dotter..älskar dej så !!....

Så idag är det hemmadag..tänkte gå ut och gå en sväng men...vädre ser bistert ut så vi får väl se !!...

KRamar
Hopplös

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar