fredag 23 oktober 2009

gomorron !

Ja ...opsåret var ju infekterat så nytt bandge och omläggning på måndag....tyckte väl att det gjorde lite väl ont...hm.. sen har jag fått massa psoriasis i handen..så nu är det luftiga bandage som gäller.

Idag har jag stekt vitlök i olja ska försöka mej på och för första gången sen op laga lite mat...och det blir thaimat då stoebrorens fru är thailändska och gav mej lite tips o triks på hur man lagar thaimat.
SKA bli GOTT..om jag nu lyckas...kan ju inte lyfta något alls med högern får ju inte alls anstränga den.

Annars är det lite tråkigtväder..grått..o tradigt... vi håller ju på och ska i helgen sätta in värmepump..och såga valv ...så det är spännande. igår var jag och mitt hjärta och kollade tapeter till fondväggarna...vi hittade faktiskt en del som vi kunde enas om...*jejh*...sen...adentsstakar...och DET kommer och bli problem...som vanligt när det gäller lampor...så har vi otroligt olika smak....hm... snart dax o kika på vd vi ska ha för gardiner till jul..och börja pyssla lite med det.. ja jag vet...det är 1 1/2 månad tills dess..men jag bara FUNDERAR ...ok ??...he he..Julen blir ju i år med barnen eftersom deras pappa har nyåret i år..och det ska bli kul...som det ser ut så kommer vi och fira med goda vänner....

Ha det bäst idag...det ska jag...lev som om det vore din sissta dag..var dag..=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar