måndag 15 juni 2009

I Natt

Kunde jag INTE sova....Vimsig...du har nog smittat av dej på mej.. =P
Sommnade en stund i soffan sen upp i sängen ..o där låg jag ...(om någon undrar över min stavning så är jag ite analfabet utan tangentbordet som ibland inte hänger med som det ska och en Lat jag som inte orkar ändra) ...så ni får avkoda det själva =P

Ja tillbaka till sovande, låg där o kikade i taket...ingen sömn i sikte...tassade upp..(Hela huset sover)... dricker...röker en cigg...kliar saj i huvvet... bestämmer sej för att gå ner igen då o titta på tv s får vi se om jag kan döva huvudet.
Ligger o kikar på övernaturliga fenomn..o till slut sommnar jag nog (sista gången jag kikar på klockan är den 02.45 ...och suckar eftersom jag vet att jag måste upp o ta bussen ..har ett möte idag och sen ska jag lämmna blod m,m, hos doktorn..(måste göra det var 14:e dag nu ju)
sen...hämta meduciner m,m,

Nåja..återigen tillbaka till sömnen... efter en stund ..känner jag som om jag inte kan andas..ordentligt...men att det är för jobbigt o vakna...kämpar med mej själv en stund ( faktiskt otäckt) ...och till slut ...kommer jag upp o tillbaka till sängen klockan är då ...03:18
Hör hanhunden vandra fram o tebaka i hallen..om och om igen..*suck* ...ligger o lyssnar på hans tramp...men HUND ...gå o LÄGG dej...*muttrar jag*...
när jag slår en blick på klockan en sista gång så är den 03:48 sen sommnade jag.
Eftersom sambo skulle väcka mej...kl 06:00 så började han ju sina tappra försök...jag...kom nog inte till medvetande....06:15 ...kikade på klockan..muttrade att jag skulle komma upp...06:30 ..så talade han om att nu måste jag köra...så traska nu upp ur sängen hjärtat mitt !!...ok..jag måste tvinga min medvetslösa kropp upp och sen kom han ytterligare in (nog för att se att jag verkligen stod upp) och pussades hejdå.
Stapplade in på toa...som alltid är första anhalten på morgonen ..andra är kaffebrggaren..som min sambo alltid är söt nog att sätta på ..på morronen...han är alltid snabbare och piggare ur sängen än mej..och därför är alltid kaffet klart när jag kommer upp...(gillar det och kan tänka mej att ligga kvar bara för den sakens skull ha ha )

När jag nu dragit på mej kläderna och sörplar mitt kaffe..så känns det rätt så ok ..ska snart iväg med bussen..och göra en del ärenden ...bla ha möte kl 09.
Underbart att solen lyser och inget regnmål som fåttförsej och regna på min hörna iaf.

Hoppas ni alla får en fin dag !!

Kramar
Hopplös

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar