torsdag 18 juni 2009

Dagen Innan !

Sitter o funderar på allt jag ska göra inför i morgon...städa...(inkl torka av o toaletter och sånt)
Ska...fixa till lite tygbitar som dukar ...hmm....sen ska jag tydligen sjunga nationalsången tillsammans med en annan tjej på någon stor fotbollsmatch..ikväll...Hmm..ja ja..det blir säkert spännande.
Igår ..handlades det mat o grejer, maraton på skåljagning ... ha ha...
Liten följde med kompis hem och mellan var iväg på aktiviteter.
efter att vi varit på Ikea och hämtat golv så drösade ett gäng vänner in på sina motorcycklar.. och fikade tills långt in på natta...*trött idag* och hade inga problem o sommna..*fnissar till vimsig*
Idag...är det ju skitväder..jag hade ju beställt sol....av en välldigt speciell anledning som ni får veta senare =)

SÅ...jag kör mantra nu..Kom igen solen....lys på .och skicka bort regnet innan lunch ! !
annars så är väl allt rätt så ok...mitt illamående förföljer mej bara..och ..så är det ju...hoppas det går över under dagen.

Sköt om er

Kramar
Hopplös

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar