måndag 25 maj 2009

VAB

Har jag inte tagit på de senaste 2 åren tror jag...upptäckte idag att man får det tills barnen är 12 år ...och det har jag använt mej av idag.
Alltså kl 21 fastnade liten med foten i studsmattan o rammlade ner..med axeln o armen före...Oj..aj....mamma rusade fram och bestämmde sej för att det nog var klok o kolla detta.
Sagt o gjort..iväg till akuten bar det och väl framme hos sjuksköterskan så konstaterades att det var massa folk som drullat omkull idag och hennes råd efter att klämt o känt på litens arm var att återkomma idag..om hon fortfarande hade ont...för brutet var hon säker på att det INTE var...utan muskelärt möjligtvis en superliten chans till en spricka...men hon hade patienter som suttit där sedan kl 13 och inte var klara..så...det bar hemmåt igen...
Liten rör armen men klagar på överarmen o axeln...så kanske bäst o ringa en vårdcentral och få det kollat iaf...för säkerhets skull ..tror dock att det bara är muskelärt.
Jätteroligt eftersom jag precis fått nytt jobb och va tvungen och ringa och vasko min chef om att jag nog får vabba i morgon o kolla dotterns arm.
Hon var dock superförstående och önskade oss lycka till ...
Så...i oturen var jag glad att det inte var värre iaf...det verkar ha gått ok.
Annars gick gårdagen i ..urladdningarnas tecken...kan man nog säga...mer tänker jag inte skriva om det ...utan ...så var det.

En fundering idag:
Hur är man en bra mamma ?
Bortser man från sej själv ?
Bortser man från livet och ... hur gör man då ?
Är jag en dålig mamma ?

Ses
Hopplös

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar