söndag 24 maj 2009

Förberedelser inför en intensiv vecka !

Upp i morse i vanlig ordning och hasa sej till stallet mat och utsläpp...*repris*
Sen hem eftersom jag tänkte att jag kan mocka och lasta halm o hö senare ...ska ju städa sadelkammaren oxå.
Men..min sista helg ju sen kommer aldrig det att va min tur igen..så det känns ok.

Annars är det planerat för en lugn dag ...kanske lite staketbyggning på baksidan men annars så ..ska jag försöka ladda för en bra vecka.
Ska jobba och ha utvecklingssmtal och på Fredag åker jag till Halmstad för ett förutsättningslöst samtal om en förrändring som kanske kan bli på jobbet...man vet aldrig...=)
Annars blir jag kvar där jag är....

Liten och stor är vaken mellan med kompis sover fortfarande....
Hoppas ni får en fin dag på er !

Kramar
Hopplös !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar