söndag 26 april 2009

Tidig Söndagsmorgon !

Vaknade kl 06 ... hmm...vad gör man nu då ? ...plirade på klockan...hmmar...går upp tror jag..då..så sagt o gjort uppåt bar det.

Har så ont i mitt knä, igår när jag skulle resa mej från altanen så klonkade det till rejält och sen kunde jag inte resa mej av hur ont det gjorde..detta höll i sej hela dagen och jag hade ju hoppats på att det skulle vara mindre ont idag...men inte....undrar vad som hänt...värker som attan i knät o ner i skenbenet..o när jag korsar benen eller vinklar knät så gör det jätteont...

vill inte har problem med fler leder..klarat knäna hittils..men nu verkar det ..som om dom oxå ska börja krångla.

Annars...liten sover o sambo har precis varit ute med hundarna...jag älskar egentligen mornar...allt lugnt o stilla folk har inte vaknat och man kan sitta o lyssna på hur människor börjar röra på sej och gå upp.
Idag..ska vi köra ner o kolla på en studsmatta..Liten önskar sej en sån och jag har hittat en begagnad ...sen till gamla huset o spackla och måla o fixa.
Längtar tills i morron då man ska få besked om jobbet...*nyfiken* vill ju så gärna och om det blir så ...så är det min sista lediga vecka...*ler*....

Vi ses kanske senare....
Kramar hopplösan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar