lördag 25 april 2009

Lördags-kväll !

Solen lyser ute ...mm...varmt o skönt..om man nu inte sitter mitt i blåsten...=)
Kom hem från och ha fixat lite i det gammla huset och vips satt mellandottern på en stol i köket... - de va öppet....*höh* sa jag och stirrade envist på dörren....hade vi glömt o låsa..? ...
Frågan förblir obesvarad....
Pappa till tjejjerna kom o hämtade upp mellan med dunkande musik..o liten vart kvar.

Två koppar kaffe senare börjar man känna sej lite vaken igen... trött som bara den...tror att det kan vara av sprutorna...kroppen måste nog vänja sej igen ...för så här trött brukar jag inte vara...

Vanligtvis är jag som en duracellkanin som bara går och går...ja ja jag vet vad ni tänker på nu.
Det kan man ju oxå göra...*fniss*

En lugn kväll...tror jag det blir....ha det bäst...
Kramar hopplösan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar