måndag 27 april 2009

Måndags-mooorrooon ! ! !

Trött som en sprätthöna...! ! !

Men uppe ..känner mej lite gnällig...ja jag vet...men mitt knä..gör bara ondare och ondare...känsom om det ska trilla sönder utåt när jag sätter mej...vrider eller rör knät åt något håll.
Ska försöka ta mej in och köpa ett knäskydd idag för o stabilisera upp det..och blir det inte bättre på ett par dagar...(har ju gått o trott att det ska bli bättre sen i Lördags) så får jag väl bereda mej på en dag på sjukhuset...röntgen..och **dhöööö**....

är det någon därute som kan ha en teori ?? ...det strålar neråt i vaden ..ochkänns som om det ska gå av utåt....värre när jag reser mej från o suttit stilla....någon som kan knän ?? plees

Annars....ja...sambon har åkt till jobbet ..liten ska snart gå till skolan och jag ska ta mej till apoteket...sen väntar jag ju på det magiska telefonsamtalet...! ! ....kommer o dö..när jag ser nummret i displayen...vågar jag svara....-- he he.....

Filosofiska tankar..

Man ska ... verkigen se över vem som är enns vänner...för när man radikalt förrändrar sitt liv så märker man efter ett tag vem som står vid ens sida oavsett och vem som vänder kappan efter vinden....
Jag har valt att avpolleterat 2 av mina sk vänner ...som under min nuvarande skilsmässa ha visat sej vända kappan efter vinden och prata strunt ...nu tror jag att jag bara har riktiga vänner kvar.
Jag är en sån människa att om man har missbrukat mitt förtroende en gång..(tar tid o komma dit) så är man borta....*gone* ur mitt liv och man får aldrig en biljett tillbaka igen...dörren är och förblir stängd...
Men ni som ÄR mina vänner...er LÖvar jag..mestast...!

Kramar
Hopplösa..jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar