måndag 27 april 2009

Kvinnokvinna !

Nu har jag kommit på vad den röda tråden i denna bloggen ska vara !
OCH jag ska på ett mjukt och inte för irriterande sätt..försöka väcka en debatt...

JÄMSTÄLLDHET är nyckelordet !!

Jag är en kvinnokvinna !
Vilket innebär att jag gillar o vara kvinna ... jag gillar att leva med en Man man..att ha en sån innbär inte att man har någon form av grottkarl somkliar sej i skrevet o förväntar sej att allt ska vara serverat..utan han är faktiskt en känslosam ömsint man som lyssnar och tar hand om mej.
Jag gillar hemmet ..jag ser saker som han inte ser....jag gillar att känna att jag blir omhändertagen av en MAN.....han fixar bilar...gräsklippar...allt sånt men kan oxå ta ett tag med dammsugaren...
Jag tror vi ser olika saker i ett hem...var för inte bara bejaka det..?? ...??
Varför måste allt vara så jädra jämställt...tom förräldrapenningen ska regeringen ..gör jämställd...tvinga in folk i det...*hmmppfrrr*..
Jag är inte osmart..jag är högst intelligent...och har haft höga positioner inom mina jobb men jag gillar endå att vara kvinna i mitt hem,,,

Det kommer o komma många fler funderingar om oss kvinnor och männen...varför det nästan är fult att vilja vara en kvinnokvinna...o varför vi plötsligt skiter i hur vi ser ut efter att vi föt barn eller haft ett längre förhållande...varför vi slutar unna oss själva sexiga sensuella kläder... varför och varför....och då kontra mannens synvinkel...ska grilla sambon ..*muha ha ha*

Kramar..
Hopplösan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar