tisdag 14 februari 2012

Idag !

Fick MajaLi stanna hemma och vara ledig från dagis.Blir ju långa dagar för henne i morgon och på Torsdag eftersom jag ska jobba natt.
Usch undrar om jag klarar av att sova på dagen innan... när jag väl jobbat första natten så är det ju inga problem, men med tanke på att du jobbar 12 timmar och jag reser i två så är man ju genom dörren i 14 timmar.
Sen lämna Maja på dagis och vidare in i sömnens värld.
Kl 15 kommer klockan och ringa, kaffe o sen hämta Maja ... sen göra sej klar för och möta sambon i dörren innan man försvinner ut och ska jobba igen.
Nä jag kommer nog och fixa dagpass bättre tror jag...då följer jag ju resten av familjens lunk.
Ida har jag och Fiffi ett möte kl 13:30 innan dess ska jag på banken och fixa lite ... sen hem.
Just nu inget spännande som händer utan man bara gör det man måste... alla hjärtans dag har jag fått lära mej är överskattad ... händer ju endå inget ..!!...

1 kommentar:

  1. Hände ju visst kul saker Alla-hjärtans-dag! Jag vet :) Du stal min replik om jag bloggat vill säga...
    Pok

    SvaraRadera