tisdag 15 mars 2011

ibland

så hinner man inte allt...
Loppan har varit dålig i magen i flera dagar..funderar på om det är tänder på g..men nu kör vi på lemolac och vätskeersättning och det verkar bli bättre =)
i Lördags var vi och tittade på vår nya lilla familjemedlem...=)) ..sötaste björnen ..*mys* ...
mycket jobb men vi är ju två.
tränar och tränar gör jag .. men vågen rör sig inte just nu ..grr..undrar varför kan någon förklara ? .. annars ? ..jaa...
just nu så undrar jag mycket och ifrågasätter en vänskap jag haft länge som inte är det jag trodde den skulle vara.. för mej så har vi för mång år på nacken för att inte våga säga saker rakt ut men jag vet inte ?? .. och jag känner mej lite använd lite förbrukad som om jag dög ett tag men sen när man fick nya vägar att gå så finns jag plötsligt inte alls..har alltid kunnat lyssna och den personen har alltid lyssnat på mej ..men nu är det som om det är en mur som är minst 200 m hög emellan oss och det gillar jag inte . . . vi får väl se vad som händer.
sköt er alla nu sover äntligen lilla loppan middag efter och ha varit enormt gnällig så mamma ska ta sej en kopp kaffe och njuta av att sitta ner och bara göra det jag vill en stund =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar